co nowego, pane kulego

Tytułem luźnych uwag… z reguły trudzę się poszukiwaniem częstotliwości fal, czegoś co określiłem już nadto pretensjonalnie w ostatnim eseiku. Dostrajaniem odbiornika jaźni. /Głosy w Trakcie/ Nie życzysz sobie, aby twoje życie było czyjąś – – czegokolwiek własnością? Nie tolerujemy takich wykrętów. W klubie “ja” nikt nie pozostaje wyłącznie swoim panem i niewolnikiem.

Jak co bardziej spostrzegawczy zauważą, nastąpiła zmiana oprawy graficznej zina. Przy niewielkich możliwościach manewru zdecydowałem się celować w czytelność.

Nastąpiło anulowanie współpracy z pismem kultury “niepokornej” Magivanga (na skutek różnic światopoglądowych, ale przede wszystkim tych w zapatrywaniu się na kierunek prowadzenia “zinów”), w związku z czym wkrótce zamieszczę tu parę tekstów dostępnych tamże, zaś tu jedynie pod postacią odnośników. Przy okazji dodam, że mimo obiecanek udzielania się tego i owego w piśmie, można je póki co wszystkie włożyć w poczet bajek, żeby nie ująć tego bardziej obcesowo.

Podtrzymuję zamiar przekładu i publikacji Manifestu Narodowego Anarchizmu. Mam być może niewiele czasu – jeśli strona wkrótce zamrze – tak jak ostatnio ożyła – będzie to oznaczało, że wbrew staraniom, a zmaganiom, ostatecznie trafiłem na rok czasu do ciupy.

Polecam zapoznanie się z ostateczną wersją wywiadu z Vomit Orchestra, jako że z tzw. obiektywnego punktu widzenia, jest to zdecydowanie jeden z najlepszych wywiadów jakie widziały moje przećpane oczy. Angielska wersja powinna lada dzień ukazać się na Santa Sangre magazine.

Wkrótce można również się spodziewać w dziale “Projektor” szeregu bliżej niesprecyzowanych kolaży. Poza tym niewykluczony jest powrót do recenzenckiego profilu strony, czego początkiem powinna się stać recenzja nowego albumu Iceage, który brzmi nieco jakby Nick Cave zbratał się z post punkiem i odmłodził o lat kilkadziesiąt.

Leave a Reply

